poniedziałek, 17 września 2012

DIY - Bransoletka z muliny

Witam!

Na pewno wiele z Was pamięta bransoletki z muliny, które były bardzo popularne w czasach podstawówki :)
Osoby, które potrafiły je robić miały złożone zamówienia na miesiąc do przodu i oczywiście były bardzo popularne w szkole :)

Dzisiaj przedstawiam Wam mój powrót do przeszłości :)


Wykorzystałam ten oto tutek

zszywka.pl

A tak prezentuje się efekt końcowy :)



Bransoletka nie jest skomplikowana i bardzo łatwo się ją robi. Wzorów jest ogromna ilość i każdego dnia bez większego wysiłku możemy mieć coś nowego :)


A u Was robiło się takie ozdoby?


Pozdrawiam!
MS

6 komentarzy:

  1. pamiętam te czasy :D też takie robiłam :D
    ale bardziej podoba mi się twoja bransoletka z żółwikiem i muszelką i rozgwiazdą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie ;). Chyba się skuszę i spróbuję sobie zrobić czarno-białą w weekend ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobisz filmik jak robisz tą branzoletkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie jestem w stanie. Może mogłabym Ci jakoś pomóc opisując? Jak będziesz miała pytania, to pisz.

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad. Miło mi będzie czytać Wasze komentarze, uwagi :)