sobota, 17 grudnia 2016

CO JEM W CIĄGU DNIA? WERSJA WEGAŃSKA

Dzisiaj zaprezentuję Wam kolejną odsłonę moich posiłków. Będzie to całkowicie wegańska opcja, ale myślę, że każdy może coś dla siebie tutaj znaleźć.


Na śniadanie kasza jaglana z wiórkami kokosowymi, orzechami włoskimi i kiwi. Śniadania preferuję takie, aby owoce były tylko dodatkiem, a nie główną ich częścią.


Na obiad była zupa grochowa według przepisu Jadłonomi. Jakiś czas temu (4 miesiące) kupiłam książkę tej blogerki kulinarnej i dopiero teraz naszło mnie na wypróbowanie czegoś nowego. Zupa muszę przyznać, że była obłędna i na pewno nie było to nasze jednorazowe spotkanie.


Na kolację przeważnie robię kasze z warzywami. Dzisiaj przyszła pora na bulgur z pomidorkami cherry, awokado, gotowanym groszkiem, brokułem i sosem musztardowym (musztarda, olej rzepakowy tłoczony na zimno, sok z cytryny i woda), a to wszystko posypane czarnuszką. Zapomniałam wspomnieć w ulubieńcach listopada, że na nowo pokochałam czarnuszkę i kolacja bez niej już nie smakuje tak samo. Jeśli nie próbowaliście czarnuszki, to zobaczcie, może i Wy ją tak samo pokochacie, jak ja.

Moje dania są proste i takie być powinny, bo komu się chce bawić, a poza tym organizm na tym lepiej wychodzi, gdy nie ma zbyt wielu rodzajów pokarmu do trawienia.

Jak tam Wasze posiłki, tak samo nieskomplikowane jak moje?

Do napisania!
KĄCIK MADZI

6 komentarzy:

  1. Czarnuszka mi nie podchodzi w smaku za bardzo :/ A grochówkę jadłonomii jadłami i jest o wiele lepsza niż ta na mięsie (której nie lubię) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to różnie jest jak mam wenę to lubię wymyślać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Same smakowite dania. Choć nie jestem weganką z chęcią zjadłabym takie posiłki w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromnie, ale pysznie :) Szczególnie jaglanka! Jem ją praktycznie codziennie.
    A ja czarnuszki nie lubię :( Tylko udaje mi się ją przełknąć w hummusie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, pysznie to wszystko wygląda :) U mnie raz jest banalnie, a raz trochę bardziej skomplikowanie :P

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :)