wtorek, 20 grudnia 2016

DIY - OPASKA KOKARDKA DLA DZIECKA

Pomysł na opaskę przyszedł bardzo szybko, z potrzeby. W sobotę święta, więc wszystko musi być zapięte na ostatni guzik i przy kompletowaniu ubranek dla Marty czegoś mi brakowało, takiej przysłowiowej wisienki na torcie. Następnie zostało jedynie przejrzeć zawartość zasobów i zabrać się do dzieła.

Potrzebujemy:
  • kawałka filcu
  • wstążkę
  • gumkę
  • mocny klej lub igłę z nitką
Filc tniemy na szerokość 3 cm i drugi mniejszy na 1 cm. Grubszy kawałek formujemy w kokardkę.



Chudszym kawałkiem przeplatamy przez środek kokardki i albo szyjemy albo jeśli macie dobry mocny klej to możecie skleić. Następnie podcinamy końce kokardki, aby ładniej wyglądały.



Odmierzamy wstążkę na obwód głowy dziecka, lekko zmniejszamy wymiar i dodajemy gumkę, dzięki czemu opaska będzie lepiej trzymała się na głowie i lepiej będzie się ją zakładało. Wstążkę przeplatamy pod spodem chudszego kawałka filcu i zszywamy/sklejamy z drugim końcem gumki.


Gotowe! Teraz tylko przymierzanie i cieszenie się z efektu :)


Jak Wam się podoba, bo ja jestem zachwycona :)

Miłego dnia!
KĄCIK MADZI

8 komentarzy:

  1. Wygląda ślicznie ! :D Mnie też zachwyciła. Jak m córa podrośnie, to taką jej zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten Twój blog - spożywam podobne rzeczy a moja córa ma 2,3 latka, także na pewno będę wpadać do Ciebie. Cudownych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również życzę cudownych i bardzo radosnych Świąt!

      Usuń
  3. Fajna opaska i śliczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kokarda! Idealnie dopełni świąteczny strój :) Moja córcia jeszcze w brzuchu, ale za kilka lat pewnie tez tak będę kombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i pięknie! Każda dziewczynka będzie zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :)