wtorek, 13 grudnia 2016

DIY - WŁASNORĘCZNIE ROBIONE KARTKI ŚWIĄTECZNE

We wcześniejszych latach nie wysyłaliśmy kartek, bo zawsze odwiedzaliśmy rodzinę, ale teraz będziemy spędzać święta tylko we trójkę i postanowiłam, że dobrze będzie, jak je powysyłamy. W szukaniu wzoru, jak zwykle najlepszy okazał się Internat. Nie chciałam niczego co musiałabym robić kilka dni, więc postawiłam na prostotę.


Do zrobienia kartek potrzebujemy:
  • kolorowych kartek lub bloku z ozdobnymi kartkami
  • kordonek żółty i zielony
  • koraliki
  • igła, nożyczki, klej, ołówek, gumka, linijka

Najpierw rysuję gwiazdę i zarys choinki. Następnie robię małe dziurki w miejscu gdzie będę szyła i zmazuję szablony. Gwiazdę wyszywam żółtym kordonkiem, a choinkę zielonym, pamiętając przy tym o nawlekaniu koralików. Zbędne nitki przyklejam i kartki są już gotowe.




Nasze kartki jutro zostaną wysłane. A Wy wysłaliście już swoje?

Miłego dnia!
KĄCIK MADZI

5 komentarzy:

  1. Zawsze mi się podobały takie kartki. W ogóle wszystko co jest handmade ma swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, ja jeszcze swoich nie wysłałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł :))
    Ja dopiero będę kartki wysyłać, chyba pierwszy raz w życiu i niestety kupne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na wysłanie kartek rodzinie i znajomym, a jeszcze własnoręcznie robione to już w ogóle bomba! :D

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :)