sobota, 14 stycznia 2017

CO JEM W CIĄGU DNIA?

Witam Was w kolejnej odsłonie mojego dziennika żywieniowego! Dzisiaj szybko, prosto i na temat :)


Śniadanie: kasza jaglana ugotowana w mleczku kokosowym z nasionami chia i wiórkami kokosowymi. Dodatkowo banan i borówki.


Obiad: wegańska zupa szpinakowa z ciecierzycą. Niedługo dodam na nią przepis, bo naprawdę jest bardzo dobra.


Kolacja I: chleb smażony w jajku + masło migdałowe (domowe) + banan + cynamon. Przez pewien czas miałam na punkcie tego chlebka małą obsesję, głównie przez banana z cynamonem :)


Kolacja II: Pomarańcza i mandarynka.

No i to już wszystko co ostatnio zjadłam :) Wypróbujcie koniecznie smażony chlebek, a myślę że i Wam posmakuje.

Do następnego!
KĄCIK MADZI

13 komentarzy:

  1. Powiem Ci ze mnie zainspirowalas tak pysznymi i zdrowymi posiłkami Musze naprawdę zrobić rachunek sumienia i wprowadzać jeszcze lepsze i wartościowe posiłki Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie ;) Strasznie podoba mi sie śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej kusi mnie ta zupa, choć takimi chlebkami na słodko też bym nie pogardzila. Smakpwity dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zdrowo się odżywiasz. A że zupa wegańska jest smaczna wierze na słowo. Sama bardzo lobię wegańskie jedzonko. Jest bogate w przyprawy i pachnie nimi na odległość. Niedawno gdy piekłam pasztet z zielonej soczewicy unosił się piękny zapach :)Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Chleba smażonego w jajku dawno nie jadłam - u mnie zawsze był w wersji słonej, ale takiej na słodko chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko pysznie, ale w tej chwili skusiłabym się na twoją zupkę ! Wygląda smacznie i treściwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dzisiaj na śniadanie jadłam jaglankę. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie zaintrygowała zupa szpinakowa, czekam na przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie, pożywnie i zdrowo. Świetne jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kaszę jaglaną na śniadanie :) taka zupka to absolutnie moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupka wygląda bardzo smacznie :)

    Nigdy nie jadłam chleba w jajku, ale kiedy byłam mała moja mama czasem smażyła am chleb ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. same pyszności :) pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :)