niedziela, 29 stycznia 2017

CO JEM W CIĄGU DNIA?

Widzę, że podobają się Wam moje propozycje jedzeniowe, więc jestem z kolejnymi :) Dzisiaj 3 wegańskie i jedna wegetariańska.


Śniadanie: ryż jaśminowy ugotowany w mleku kokosowym z siemię lnianym + jabłko, rodzynki, cynamon.


Obiad: Wegańskie leczo.


Kolacja I: Komosa, awokado, brokuł, fasola czerwona, cebula, jajko, czarnuszka, sos (musztarda, chrzan, majonez, olej rzepakowy, sok z cytryny, woda).


Kolacja II: Typowa wegańska sałatka - frytki z ketchupem :)

Była jeszcze mała przekąska - garść nerkowców.

Gdyby nie mój mąż, to pewnie drugiej kolacji bym nie jadła, ale tak mnie skusił, że musiałam coś zjeść. Ach! Ci nasi panowie, to tylko wodzą na pokuszenie :)

Do następnego!
KĄCIK MADZI

2 komentarze:

  1. Dawno nie jadłam ryżu na mleku! Dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko z chęcią byśmy zjadły a szczególnie śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :)