poniedziałek, 2 stycznia 2017

OBEJRZANE FILMY, BAJKI, SERIALE - PODSUMOWANIE GRUDNIA

Witam Was już w Nowym Roku. Mam nadzieję, że wszyscy jesteście cali i zdrowi :)

Dzisiaj, jak już zapewne zdążyliście się zorientować po tytule, przychodzę do Was z obejrzanymi filmami, bajkami i serialami w grudniu. Od ok. 8 lat telewizora w domu nie posiadam, a wszystko oglądam na telefonie, laptopie lub projektorze. 
Grudzień obfitował u mnie w oglądanie starszych produkcji i było tego, jak na mnie całkiem sporo.

FILMY

Źródło

"Książę z Nowego Jorku"
Pamiętam, jak byłam dzieckiem i praktycznie co roku ten film leciał, a ja go za każdym razem oglądałam. Przyjemnie było go sobie odświeżyć i nieźle się na nim ubawiłam. Podziwialiśmy z mężem, jak kiedyś kręciło się filmy i jak jeden aktor, może grać kilka ról w tej samej produkcji.

Źródło

"Osobliwy dom Pani Peregrine"
Od kiedy widziałam reklamę tego filmu, bardzo chciałam go zobaczyć i jest taki, jak się tego po nim spodziewałam. Przepięknie nakręcony, nieprzerysowany i tytułowa bohaterka jest tak piękna, że nie mogę się na nią napatrzeć. Polecam wszystkim kto lubi trochę pofantazjować.

Źródło

Źródło

"Opowieści z Narnii" - cz. 1 i 2
Z opowieściami spędziliśmy Sylwestra i choć kiedyś już były oglądane, to cz. 2 w ogóle nie pamiętałam. Uwielbiam tą serię, a i książki na pewno będą kupione :) Czy Wy też marzyliście aby dostać się do tego pięknego kraju, przez szafę? Wiem, że prawdopodobnie nigdy to nie nastąpi, ale pomarzyć można :)

BAJKI

Źródło

"Zootopia"
Super bajka o króliczku, który chce wstąpić do policji. Animacja ta pokazuje, że każdy może stać się tym kim chce. Marta nie mogła oderwać oczu, a i rodzice patrzyli z zainteresowaniem :)

Źródło

"Ekspres polarny"
Bajka obejrzana w akcji kalendarza adwentowego: "Obejrzyj bajkę o Bożym Narodzeniu". Już od jakiegoś czasu nie jestem dzieckiem, ale dobre bajki naprawdę lubię oglądać, a ta taka jest i do tego jest o świętach :)

Źródło

"Opowieść wigilijna" (2009)
Pamiętam nawet, że byłam na tym w kinie na 3D i nie byłam zadowolona, bo efekty były marne. Teraz ponownie obejrzałam i znowu nie spodobał mi się, bo choć treść jest jak najbardziej poprawna, to tego typu animacje przygnębiają mnie, a ja wolę jak coś sprawia mi przyjemność, zwłaszcza w święta :)

SERIALE

Źródło

"Pamiętniki Wampirów" Sezon 8 - 3 odcinki
Nie wiem po co ja to jeszcze oglądam, ale chyba taki mój urok, że wszystko co o wampirach mnie przyciąga :) Serial ten skończył się, jak dla mnie na 3-4 sezonie, a teraz jest to taka typowa bajeczka dla nastolatek (bez obrazy). Książek nie czytałam, ale jak już nie będę miała co czytać, to zabiorę się za tą serię :)

Jestem pełna podziwu dla siebie, że tak dużo tego było, bo jak obejrzę 1-2 filmy w ciągu miesiąca to jest naprawdę sporo. Zima jednak sprzyja oglądaniu i zabijaniu czasu :)

Pochwalcie się co tam Was w grudniu zachwyciło, a wpiszę to sobie na listę na kolejne miesiące.

Do następnego!
KĄCIK MADZI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad :)