czwartek, 5 stycznia 2017

ZAKUPY Z GRUDNIA

Trochę tego się uzbierało, ale na swoje usprawiedliwienie dodam, że tak dużo nie kupuję co miesiąc. Teraz był po prostu taki czas, że kilka rzeczy się pokończyło, no i chciałam sobie dokupić jako takie uzupełnienie mojej pielęgnacji.



Isana young Krem do mycia z aktywowanym (aktywnym?) węglem - 2,49 €/ok. 10 zł (Edycja limitowana)
Jakiś czas temu na kanale czarszki widziałam filmik o usuwaniu zaskórników i bardzo polecam Wam obejrzeć cz1 i cz2. W każdym razie polecany był węgiel aktywowany z walką z zaskórnikami i kiedy zobaczyłam ten krem w Rossmannie, to stwierdziłam, że fajnie będzie go wypróbować. Jest to wersja limitowana i nie wiem czy jest w Polsce. Jeszcze chciałam dodać, że bardzo ładnie męsko pachnie :)


La Roche-Posay Effaclar Duo(+) - ok. 10/ok. 40 zł
Moja skóra na twarzy nie mogła się pozbierać po lecie, a teraz nie zapeszając jest prawie taka, jaką pragnę mieć. Krem ten jest ze mną od początku grudnia i widzę znaczną poprawę w jakości skóry. Przez pierwsze kilka użyć zapominałam odczekać 15-20 minut od mycia, aby woda wyparowała i twarz odpłaciła mi to nadwrażliwością, ciemnymi plamami i okropnie przesuszoną, łuszczącą się skórą. Na szczęście w porę zareagowałam, odstawiłam go na kilka dni, smarowałam buzię grubą warstwą masła shea i wszystko wróciło do normy. Teraz pozostało jedynie lekkie łuszczenie w najbardziej problematycznych miejscach, ale raczej to normalny objaw.


Rival de Loop Maska nawilżająca i peel-off - po 0,45/ok. 2zł
Kiedyś używałam tej peel-off i pamiętam, że byłam zadowolona, a nawilżającej jeszcze nie miałam. W piątek będzie święto, więc i czas się znajdzie to wypróbuję.


CD Łagodna pianka myjąca - 2,95/ok.12 zł (VEGAN) 
Używałam, ją kilka razy i jestem na razie zachwycona. Pianka jest tak delikatna, że mycie nią to sama przyjemność. Nie podrażnia i nie ściąga skóry, jest naprawdę ultra łagodna. Nie wiem czy produkty tej marki są dostępne w polskich Rossmannach, bo dawno nie byłam, ale jak tak to dajcie znać.


Rival de Loop Płyn micelarny do suchej i wrażliwej skóry bez alkoholu - 1,99/ok. 8 zł (Edycja limitowana)
Również używałam kilka razy, ale mam na razie mieszane uczucia. Za każdym razem po użyciu lekko szczypie mnie skóra. Nie wiem z czym to jest związane, ale na szczęście szybko przechodzi. Nie używałam jeszcze do zmywania makijażu, więc trudno mi tutaj coś więcej o nim powiedzieć. Popróbuję to zobaczymy co to za gagatek.


Philips Sonicare Healthy White + HX8911/01 - szczoteczka soniczna - 50/ok.200 zł
Kupiliśmy sobie z mężem tą szczoteczkę jako wspólny prezent pod choinkę. Na razie spisuje się dobrze, ale czy jest jakiś efekt wybielenia, to nie zauważyłam. Po jej użyciu jednak mam tak, że cały dzień mam uczucie, jakbym umyła dopiero co zęby, więc coś w tych szczoteczkach sonicznych jest.


CD Mydło świeża bryza i Isana Mydło kremowe - 0,55/ok 2zł i 0,29/ok.1,50 zł
Ostatnio raz na jakiś czas do porannego mycia buzi używam mydła. Wspomagam się dodatkowo szczoteczką z Rossmanna z firmy For Your Beauty i twarz jest super lekko oczyszczona, ale nie ściągnięta. Tych dwóch mydeł jeszcze nie próbowałam, bo czekają na zużycie innego.


Ten zegarek kupiłam w Lidlu za szalone 2,79, a był przeceniony z 3,99 . Gdyby nie mój mąż, to pewnie bym go nawet nie zauważyła. Na żywo wygląda jeszcze ładniej, bo kolor jest w ciemniejszy, a ten efekt tropikalny na cyferblacie jest tak przepiękny, że dosłownie buzia mi się za każdym razem cieszy, gdy na niego spoglądam. No powiedzcie, czy nie jest śliczny? :)

Dużo tego, ale no co ja zrobię, że wszystko się kiedyś kończy :)

Dajcie znać, czy coś tutaj jest Wam znane.

Do następnego!
KĄCIK MADZI

6 komentarzy:

  1. Niestety niczego z tych rzeczy nie używałam, więc nie mam opinii. Ale kiedyś lubiłam kosmetyki z La roche posay :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią kupiłabym Effaclar Duo. Lubię La Roche Posay i tę propozycję :) A maski Rival de Loop - nawilżająca i peel-off też są fajne :) W ogóle lubię Rival de Loop, mają na przykład takie fajne mini rybki pod oczy z olejkiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te rybki też ostatnio, ale trochę się boję, że mnie zapchają lub podrażnią. Następnym razem kupię sobie i zobaczę czy coś mi zrobią :)

      Usuń
  3. Kilka z prezentowanych kosmetyków testowałam. Ale najbardziej zainteresował mnie ten krem do mycia z węglem. Koniecznie muszę się rozejrzeć za nim w Rossmannie, bo bardzo lubię domowej roboty maseczki z węglem aktywnym i taki krem z chęcią bym przetestowała, bo maseczka sprawdzała się bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz się podzielić recepturą na taką maseczkę? :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :)