czwartek, 9 marca 2017

CO JEM W CIĄGU DNIA? - WERSJA WEGETARIAŃSKA

W leniwe dni je się prosto i w miarę szybkie w przygotowaniu dania, dlatego dzisiaj nie pokażę Wam niczego szczególnego :)


Śniadanie: Chciało mi się ciabattę. Raz na jakieś 3-4 miesiące kupuję sobie taki chlebek, bo w końcu mnie nie zabije :) Do tego awokado, pomidor, czarnuszka i 2 ugotowane jajka. Starajcie się nie ugotować ich całkiem na twardo, tylko z płynnym żółtkiem, dzięki czemu jajko zachowa więcej wartości odżywczych.


Obiad: Ziemniaki z piekarnika i smażona ryba (łosoś i dorsz - wybierajcie dzikie ryby, a nie te z aqua kultur). Do obiadu były jeszcze buraczki i kiszona kapusta, ale zapomniałam ująć je na zdjęciu.


Kolacja: Nie lubię czerstwego chleba, dlatego trzeba było zjeść wszystko na świeżo. Ponownie ciabatta, ale w formie zapiekanek z piekarnika z pomidorem, serem, awokado i czarnuszką.

A co Wy jecie w taki leniwy dzień?

Do następnego!
KĄCIK MADZI

3 komentarze:

  1. ja jem około4 posiłków, każdy inny, ale na pewno jest jakiś na słodko :D
    Podobają mi się te kanapki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest wegetariański menu ;) Ryba to mięso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie fakt, ale ja tam ryby do takiego typowego mięsa nie zaliczam :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :)